Snart bär det av igen...

Ja så var det dags att åka iväg snart igen, känns väll sisådär. Visst det ska bli kul att träffa Anna och co. igen men kommer vara tungt att lämna mina nära och kära här hemma i Luleå. Speciellt Anton=/ Men men 4 och en halv månad ska jag nog överleva.

Kommande termin blir det Matte, Spanska, Jazz dans och Yoga för hela slanten. Ska verkligen försöka att hålla formen hela tiden den här gången dock, förra terminen vägde jag ju som mest 68,8 eller nå:S När jag kom hem var det 64,8 som gällde och nu är man nere på 61,1 igen:D Snacka om att maten i Staterna är betydligt mycket ohälsosamare:P

Fast kan bero på att man inte orkar laga  mat och så blir det pizza från dominos eller costco istället^^

Något som ska bli kul är att A-k och Erik kommer med mig nu på fredag och stannar i 10 dagar. Vi ska bla åka till Six Flags och sola och bada på stranden=) Sen i Mars kommer Ida och Ellen B det ska bli riktigt roligt och efter det kommer kanske Cornelia, Elin och Malin i April och är där under min 20 års dag:D

Men som sagt kommer bli tungt utan Anton...men förhoppningsvis löser det sig:)

Nu ska jag snart iväg och åka pulka med Cornelia och Nisse kanske Jonas också jag vet inte. Det ska bli kul iaf.

Ha det gött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0