Jahapp

Nu var man då officiellt tillbaka i staterna. Första veckan var A-k och Erik här det var jättekul:) Vi var i hollywood, på Universal Studios, Disneyland och Six Flags. Blev mycket äta ute och någon öl då och då. Väldigt mysigt.




Har nu gått en vecka sedan dem for. Inte mycket som hänt sen dess. Idag började jag skolan, matte lektionen var inställd pga att läraren var sjuk så det blev till att gå hem och sova vidare. Halv ett började Jazzen, läraren presenterade sig, sa vad vi skulle göra under terminen sen fick vi gå:P Super tungt det här med skola^^

Resten av dagen har jag försökt sanitera lägenheten.

Kom just hem från rite aid och då säger David att Eddie, Anthony och han själv har fått nycklarna till deras nya lägenhet så nu flyttar dem också, måste typ fixa vänner i skolan nu. Ambitionen för det är dock noll. Längtar hem ganska mycket men det är bara att överleva.

Nu har jag ont i huvudet och ska försöka vila ett tag innan jag börjar med middagen åt Anna, Max och mig.

Hoppas ni alla har det bra i Sverige!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0