Jellyfish

Hej!
Sjukligt länge sedan jag skrev nu, är som så utmattad av all värme så man känner att sitta inne vid datorn är bara att plåga sig själv. Har varit kring 30 grader de senaste dagarna, till och med gannarna som är från florida och vana vid värme håller på at stekas ihjäl!:O Skolan har börjat nu, hade ina två första lektioner igår, English 1 och Communications 1. Englska läraren Prof. Winkler är så sjukt rolig, men samtidigt väldigt strikt och bestämd. När jag inte kunde varet på en av hans frågor sa han att jag såg ut att tänka så hårt at det kom rök ur öronen på mig:P Communication läraren Prof. Simmons(coach) är även han en härlig prick, har redan två läxor och kommer förmodligen få en till efter min spanska lektion som jag har ikväll 7:30 PM.

Det var lite om skolan iaf, nu vidare till fritiden. Vi har varit och storhandlat en massa mat så nu behöver vi knappast svälta på ett bra tag. Amerikansk bank är firrad och även en ny telefon, samma amerikanska nummer som tidigare dock, med bättre abonnemang så jag skickar sms gratis. I övrigt har vi mest hängt med grannarna, på dagarna vid poolen och på kvällarna hos Steven och Ray eller Squid, Eddie och Nameks place. De är sjukt härliga och vi älskar att på i unit 5.


Detta är Luna, David och Sams hund, hon är som en riktig sötnos.

Ja det är väll i stort sett det som hänt här de senaste dagarna, detaljer får ni fråga om på msn eller skype mina nära och kära.

Vill Hälsa speciellt till Ellen som flyttat till GBG har inte hört av dig på ett tag nu gumman, skriv ett mail eller nå på facebook och berätta hur allt är:)

Här kommer nu de bilder som jag lovat lägga upp från Six flags och lite annat.


Jag vid piren.


Entré


En liten bit av tatsu


X2

Maria äter lunch

Anna







Kommentarer
Postat av: Penguin

Ja, jag ska till Ullared idag så ska införskaffa en mic hade jag tänkt mig så vi kan prata antingen över msn eller så får jag väl skaffa skype!

MISS YOU <3

2009-09-03 @ 15:56:46
URL: http://ellenhson.blogg.se/
Postat av: Idus

Angående bloggandet: Du har en BÄRBAR dator;) (det går alltså att ta med den överallt!!). Även om du inte har internet överallt så öppna ett worddokumkent, skriv två rader, sen så kopierar du bara in det snabbt på bloggen. TIPS! Jag saknar dig babe, det är bara därför som jag tjatar;) Flyttar om 6 dagar, wiiie. Massa kärlek<3

2009-09-04 @ 00:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0