What's the story morning glory?

Har vaknat för cirka 3 timmar sen av en skrämmande mardröm, det var väldigt jobbigt. Fast när jag sedan kollde på mobilen för att se vad klockan var så såg jag att jag fått sms från far min:D Min syster Ulrika håller på och ska föda nu snart vilken timme som helst!!! Ni kan från och med nu kalla mig Moster Linnéa;) Lite tråkiga nyheter är dock att mormor ligger inne på sjukhuset pga infektion i magen=/ Jag hoppas hon kryar på sig snart min lilla söt mormor. Har sedan jag vaknat bara suttit vid msn och pratat med Anton och ätit frukost när Anna vaknade. Vi funderar på att dra ut på farmers market i Virginia Ave. Park och köpa frukt och grönsaker idag:)

Igår fixade vi iaf bank så nu har vi varsitt College account och varsitt savings acconut, gjorde även en budget så nu har vi lite hum om utgifter osv, det känns bra:) När vi kom hem såg vi en film, "The Librarian", den var ganska kass men rolig ändå bara för att den var så dålig:P Efter att vi sett film var vi lite rastlösa så vi slog på musik och dansade omkring och stod på händer och gjorde konster med mera, Squid kom över och frågade vad vi sysslade med och bjöd över oss till deras chatêu. Vi gick dit en stund och samtalade lite, det var trevligt. B-boy (en hund) och jag satt och myste på soffan=) Squid, Chris, Squids tvilling bror och några andra skulle dra och kolla på District 9 nere på 3:rd street kl. 11 PM men den såg vi i förrgår så vi gick hem istället och såg "The Librarian 2", den var snäppet bättre än den första;) Efter detta somnade vi som stockar.

I förrgår var vi ju då som sagt på bio. Vi såg District 9 på Chinese Theatre i Hollywood, det var sjukt stort och hur coolt som helst:D Vi åkte dit ett helt gäng i Davids Jeep, det var ett äventry vill jag lova. Filmen är i dokumentär stil så i början trodde jag att det fortfarande var reklam, tog cirka 5 minuter innan jag insåg att det var filmen:P Den är helmysko men grymt bra ändå så jag rekommenderar den starkt;) Efter bion när vi skulle gå tillbaka till bilen hoppar en Jason, från Friday 13th, look-a-like fram och skrämmer mig half to death. Alla andra skrattar som idioter såklart. Drog iaf hem och spelade lite Gestures (charader) hemma hos Sam och David. Vid halv 2 am var det säng dags och vi sov riktigt länge dagen efter.

Hur är läget i Luleå mina kära vänner??
Puss

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är skitkallt :O Haha. Nämen igår hade vi en mysig kväll hemma hos Ellen. Kom hem först 5. Så nu har alla ni åkt från mig :( Buhu.

2009-08-22 @ 23:41:55
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0