Six Flags!

Som vanligt var det då någon dag sedan jag blogga kass som jag är:P Sen senast har jag iaf blivit moster till en liten sötnos som heter Axel. En riktig liten knubbis som ska bli så gosig att mysa med när man kommer hem, ännu ett stort grattis till de lyckliga föräldrarna.

Idag iaf så började morgonen 4AM med att någon jäkla telefonförsäljerska från sverige ringer och inte fattar galoppen när jag säger att det är fyra på morgonen här och jag ligger och sover, så hon fortätter iaf babbla på och jag blir less, säger jag vill inte ha något och lägger på. Fick sen sova i cirka en timme till för då kommer Monse och Fredrik och bankar på dörren för att lämna resten av de möbler vi köpt av dem, så nu är lägenheten nästan färdig inredd. Sa sedan hejdå till Monse och Fredrik, tråkigt men vi ses ju igen eller hur??:)

När vi ändå vaknat till liv började vi med frukosten och göra oss i ordning för vår heldag på Six Flags Magic Mountain!!:D
Vi tog bussen kl 7.15 AM till piren däär vi möter Michaela och åker iväg med buss 1 till westwood vilken även Maria hoppas på fast vid 14th street. Framme i westwood byter vi buss till Santa Clarita och senare ännu ett byte till Magic Mountain.

Väl framme bestämmer vi oss för att vi ska ta den värsta berg-och dalbanan, X2,  först efter som vi förmodar att det kommer bli så mycket kö senare. Den var gaaaaaaaaalen!!! Man åkte verkligen upp och ner och hit och dit. Det sprutade eld osv.



Sen blev det Vipern och efter det lunch så vi skulle klara resten av dagen. Åkte en massa vatten banor också så jag har varit dyngblöt mest hela dan.  Fast det var ganska skönt med tanke på att det var kanske 30 grader och vindstilla.

De roligaste åkattraktionerna var ändå, i inbördes ordning; Tatsu, The riddlers revange och X2 helt klart, Goliath med döds droppet var också ganska kul=)



Efter att vi åkt klart allt tog vi oss lite middag och begav oss hemmåt, det var en låååång bussfärd men nu är vi äntligen hemma i sängen och ska se The Librarian 3.

Sammanfattningsvis en helt sjukt rolig dag, tack Anna, Michaela och Maria, Ni är Pärlor!:D

Nattinatti

PS. Bilder kommer i enskilt inlägg. DS.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: ja precis! :D Det kommer gå fort så är du här igen ^^ Förresten, är Axel sööt? ^^ hihi. Vilket datum föddes han ? :D Saknar dig med! Taack ^^ Pusspuss!

2009-08-26 @ 14:25:09
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0