Resan har börjat.

Nu har vi landat i Sthlm, jag och min mor, samt chekat in på Radisson hotell i sky city.
Nu är vi hungriga och ska bege oss in centrum för lunch och inköp av födelsedagspresent till min kära bror:)

Sådär, här kommer en beskrivning av dagen...
Vaknade kl. 07:10 9och Ida kom och sa hejdå, det var tungt men jag klarade mig ändå från tårar, var för nyvaken för att riktigt förstå. Sedan var det frukost, åt knäckebröd med kaviar för kanske sista gången fram till 19 december:S Sedan kramades jag med far och började gråta och fortsatte med det tills det var dags att åka till Kallax.

På kallax kom mina kära vänner och sa adjö, började såklart gråta igen så fort jag såg skymten av dem.
Sa till sist hejdå till far en sista gång och sen for jag och mor iväg till Sthlm.

När vi anlänt checkade vi in på hotelletm men detta vet ni redan.

Vi for in till sthlm och åt lunch på cityterminalen. Sen gick vi genom hela staden och letade ett DUKA för att köpa present till bror, hittade inget så han fick en t-shirt och en skjorta från jack and jones istället.

Vi åt middag på Jensens stekhus, det var gott. Sa sen hejdå till bror och Marri på cityterminalen, grät lite mer. Satte oss på flygbussen ut till arlanda igen och nu är vi på hotellet och ska sova snart, Om dryga 6 timmar bär det av.


Jag på hotellet.


God natt och sov gott!
Pussar och kramar till mina nära och kära, ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0