Jetlag

Då var man framme i staterna=) Eller kom fram igår egentligen, 3:15 PM lokal tid, till hotellet.

På hotellet sa de att jag inte fick checka in förens 4PM så jag lämnade mina väskor i deras förvaring och begav mig ut på en lite promenad längs piren. Det såg ut precis som i Baywatch ch Pacific Blue och alla andra serier man sett, hur coolt som helst:P

Jag gick senare tillbaka till hotellet och fick då checka in, sköööööönt. Så inne på rummet slog jag på datorn och pratade lite med Michaela, Ellen, Navid och min blivande roomie Anna som satt på arlanda och väntade på att få checka in, nu är hon här på några timmar wie! :D Märkte att batteriet höll på att ta slut och när jag ska ladda så kan jag inte stoppa i datorsladden i adaptern! :O Besämmer mig för att första inköpet blir en ny adapter.

Hurursom helst, efter ett tag kände jag hur ögonlocken blev tunga och klockan var bara 6PM så sova var ju uteslutet. Så jag gick istället ut och promenerade längs strandpromenade och kollade på alla som stod och biffade och spelade volleyboll :P Det funkade ett tag men till sist tog orken slut, jag vände tillbaka mot hotellet.

Eftersom far min sagt åt mig att jag skulle gå ut och äta middag innan jag gick och la mig så gick jag över till min kära granne McDonalds och köpte en kycklingburgare, dock inte så gott när man helst bara vill sova.
Sen var det bara hem till hotellet och direkt i säng!

Vaknade 2AM och trodde att klockan var 2 på eftermiddagen och fick panik, jag ska ju träffa Anna utanför Pico Lanai kl. 3:15PM och jag måste checka ut och kolla vilken tid bussen går och allt möjligt innan det! Kollade ut genom fönstret för att se väder och bestämma kläder och det var såklart kolsvart, då klickade det :P Snacka om jetlag.

Ville så gärna skriva i bloggen nu på morgonen 7:43AM men tänkte att då tar ju batteriet slut helt..men skam den sm ger upp! Så jag kollade lite på adaptern och såg att det var två plastbitar som var ivägen, så jag tog upp nagelsaxen och klippte bort dem helt enkelt och nu funkar det =)

Ja det var väll allt hittills, ni får kolla lite på bilderna. Saknar er alla, speciellt mor och far! Puss på  er!

Här får ni se lite bilder från resan och från Santa monica


Landade på CDG och åkte shuttel till terminal 2F



Väntade på boarding på terminal 2E, trött som en smurf.


Framme i Santa Monica, Santa Monica Beach.



Haha roligt namn på en restaurang på piren=)


Piren på avstånd.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, Linnéa! Du är häftig du! :D fixar adaptern på egen hand och allt :D

"Trött som en smurf" - i så fall en riktigt söt smurf! :D

Ha det gött! :)

2009-09-01 @ 13:51:55
URL: http://feelinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0